منتديات تهيس
منتديات تهيس
منتديات تهيس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات تهيس

عتدما تري هذا الجمال لاتغلق عينك

الرئيسيةتحميل صور2010أحدث الصورالتسجيلشات الحبدخول

اضحكوا شويه وقولولى رايكم

كاتب الموضوعرسالة
bossy 2011
مشرفه زي العسل
مشرفه زي العسل
bossy 2011

الابراج : الدلو

نسبه النشاط في النتدي : 4996
تاريخ الميلاد : 27/01/1992
تعاليق : يا من رضاك كل اماوذكراك كل انغامى دوما اراك فى احلامى تاخذنى حيت لا ادرى الى اين نذهب يا عمرى لكن قلبى لا يسألنى فالقرب من الحبيب يجعلنى لا اعبأبشئ غير خالقنى بينى حين اراك تسكرنى عيناك
الهيه الخمر وجفنى حين يرعاك يغمرنى بحر من النور يدفئنى وعقلى الظمأن يلهمنى هاك الحبيب دعنى يا جسدى ارجوكلا بالفكر عنه تشغلنى وشمى الولهان يخبرنى جاء الحبيب ليمتعنى بمسك يفوح شافى العلل وسرعان ما تقول قدمى وانا ظمآن لخطوه مع القمر فتسير اعضائى حيث لا تدرى دوما اراك فى احلامى يا ليت ما اصحو باقى ايامى

البلد : الوادى الجديد
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : اداب اسيوط
عضوه مؤدبه عضوه مؤدبه : .

بطاقة الشخصية
صوره: 1

اضحكوا شويه وقولولى رايكم Empty
مُساهمةموضوع: اضحكوا شويه وقولولى رايكم   اضحكوا شويه وقولولى رايكم Icon_minitimeالجمعة فبراير 25, 2011 6:40 pm

مجنون ومجنونه كانوا ماشيين جبن بسين فى مستشفى المجانين المجنون رمى نفسه فى الميه والمجنونه انقدته تانى يوم الدكتور راح للمجنونه وقالها عندى خبرين واحد حلو والتانى وحشش الاول انك خفيتى وهتخرجى بكره والتانى صحبك المجنون شنق نفسه قالتله لأ انا اللى علقته عشان ينشف

كان فى قريه كلها اغبياء وكان فيها حفره الناس بتقع فيها وتتعور العمده جمع اذكى 3 فى البلد عشان يحلو المشكله اول واحد احنا نبنى مستشفى جنب الحفره واللى يقع يدخل يتعالج والتانى قال احنا نجيب اسعاف جنب المستشفى واللى يقع تاخده للمستشفى والتالت قال احنا نردم الحفره دى ونبنيها جنب المستشفى
بخيل لما مات لقيوه كاتب فى الوصيه انا مستحمى اوعوا تغسلوتى
صعيدى دخل خلاط الاسمنت طلع منه بيقول يخرب بيت الملاهى
فى واحد صعيدى عايز ينتحر رمى نفسه قدام عربيه زعق فيه صاحب العربيه وساله بتعمل ليه كده قالو عايز انتحر قاله طب ما تطلع فوق اى عماره وارمى نفسك قاله يا سلام عايزنى اموت

اضحكوا شويه وقولولى رايكم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» شويه صور مزز بالبكيني (منتديات محمود الشيخ)