منتديات تهيس
منتديات تهيس
منتديات تهيس
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتديات تهيس

عتدما تري هذا الجمال لاتغلق عينك

الرئيسيةتحميل صور2010أحدث الصورالتسجيلشات الحبدخول

حب ولا اتنين كانتلوب هههههههههههه

كاتب الموضوعرسالة
modyadmin
المدير العام
المدير العام
modyadmin

الابراج : القوس

نسبه النشاط في النتدي : 6952
تاريخ الميلاد : 01/12/1990
تعاليق : اذا جرحك شخص فهو لا يستحق عتابك فاتركه واذهب
البلد : tanta
العمل/الترفيه العمل/الترفيه : كليه حقوق
الوسام الذهبي الوسام الذهبي : .
وسام العطاء وسام العطاء : .
وسام النشاط وسام النشاط : .
وسام الأشراف وسام الأشراف : مشرفه مميزه

بطاقة الشخصية
صوره: 1

حب ولا اتنين كانتلوب هههههههههههه  Empty
مُساهمةموضوع: حب ولا اتنين كانتلوب هههههههههههه    حب ولا اتنين كانتلوب هههههههههههه  Icon_minitimeالإثنين أغسطس 30, 2010 2:50 pm

معلش ياجماعه العنوان مختلف عن القصه ويارب تعجبكم وهى كمان مش قصه انا نفسي مش عارفة بس انا كتبتها خلاص ويارب تعجبكم

الحب كلمه بسيطه كلنا بنقولها مفيش اسهل من ان الواحد يقول لواحده بحبك والواحدة تقول للواحد بحبك الكلمه دى بقه زي صباح النور يمكن اكتر من صباح الخير ههههههههههههههه مشكلتنا ايه بقي ان ممكن واحد يسمع الكلمه دى ويحسها والطرف الي قالها يكون قايلها كدة وخلاص عادى يعنى اكنه بيقول صباح النور يبقي الوقت في طرفين طرف قال الكلمه وعلق بيه طرف تانى والطرف التانى صدق الكلمه وحسها وعاشها ويسلام بقي لما يمر مدة علي علاقتهم ببعض وبعد شويه نقول فركش او خلاص ياله باي هههههههههههههه في طرف بينجرح اوى والطرف التانى ولا كانه عمل حاجه خالص ويقول عادى بقي ومابيحسش اد ايه هو جرح الطرف الي حبه اوى اوى بس ياريت الي يفكر يقول كلمه بحبك يقولها لما يكون متاكد منها وعشان يقولها لازم يبقي ادها يعنى اخلاص وفاء صراحه تضحيه حب من القلب مش يقولها كدة وخلاص اكنه بيطلب واحد كنتلوب او اتنين كانتلوب او دسته كانتلوب ههههههههههههه انا اقصد بالكنتلوب يعنى عدد الاشخاص الي بيقول لهم كلمة بحبك او بتقولهم بحبك ياريت نفكر كويس في الكلمه دى لانها علي اد ماهي بتحيي ناس علي اد ماهى بتموت ناس

يارب يكون كلامى سهل عليكم ويارب معناه يكون واضح

البرنسيسة سلمى

الي متى يظل الانسان مجروح لايشعر به احد الي متى يظل الانسان
سجين احزانة الي متى يحيا الانسان دون حياة

الحب كلمة جميلة نتمنى نعيشها
واااااااااااااااااه يا قلبي من عذابها
https://ta7ees.yoo7.com

حب ولا اتنين كانتلوب هههههههههههه
صفحة 1 من اصل 1